Ocak 17, 2010

Plaj Çantası Sorunsalı


Bugüne kadar beğenerek aldığım bir plaj çantam olmamıştı. Mağazalarda plaj çantası adı altında satılan çiçekli böcekli dallı güllü modellerin hiçbirini sevemedim. Almak zorunda kaldım orası ayrı ama bikinimi giydiğim zaman mevcut çantaların hiçbirini koluma yakıştıramıyordum açıkçası. Hasır bi çanta isteyip dururdum, bütün bikinilerime yakışsın diye. Büyüklüğü de fazla olsun diyordum içine bilimum ıvır zıvırımı doldurup rahat etmek için.Aradım taradım, bulduğum hasır çanta modellerinin üstünde de yine işlemeler boncuklar süsler vardı. Ben zaten aldığım bikinileri genelde gösterişli seçerim, düz renk bikiniyse de mutlaka takıyla veya küpeyle kombinlerim. Bu yüzden o süslü hasır çantalara da yüz vermiyordum. Fazla uzattım biliyorum ama şu çantayı görür görmez budur dedim :) Tchibo sanki benim için yapmış. Sanırım başka bir amaçla satıyorlar zira web sitelerinde hasır sepet diye geçiyor :) dekorasyon amaçlı da kullanılabilirmiş. Olsun umrumda değil ben çok sevdim. Bakalım siz beğenir misiniz?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails