Ocak 17, 2010

ELF Alışverişim





Tam bir hüsran. Sipariş verirken, takibinde, ve elime ulaştırılmasında hiçbir sorun yaşamadım. 8. günde kapımdaydı ama ürünler benim için hayal kırıklığıydı. 
Uzun süredir false eyelashes olayına kafayı takmıştım. Makyajda sadeliğe gidilip kirpiklerin vurgulandığı görüntüler epey bir hoşuma gidiyordu. Elf'in sitesinde 1 paket içinde 2 çift olanlardan görünce vuruldum. Çok beğenmemin sebebi bir çiftinin taşlarla süslü oluşuydu. İçinde yapıştırıcısının olmama ihtimaline karşın 1 çift de dramatic lashes olandan sipariş ettim. Paketi açtığımda kirpikleri beğendim ancak yapıştırıcısı asla bir işe yaramadı. Kesinlikle yapışmadı kirpikler. Benim beceriksizliğimden kaynaklandığını düşündüm önce ama hayır yapıştırıcı gerçekten kötü. Sağlam bir yapıştırıcıyla gayet güzel kullanılabilir ama.
All over cover stickler yüzünüzde istediğiniz yerde ve şekilde kullanabilmeniz için üretilmiş bir elin baş parmağı kadar olan stickler. Kokuları harika ama kapatıcılığı hiç yok. Ben fond de teint olarak kullanmayı düşündüğüm için renkleri ona uygun tonlardan seçtim. #3203 ve #3205 sipariş ettim. Ama dediğim gibi kapatıcı özelliğini beğenmediğim için öylece duruyorlar. Pembe tonları seçilirse belki güzel birer krem allık görevi görebilirler. Ben kullanmadığım için bilmiyorum.
Healthy Glow Bronzing Powder fena değil, simli bronz bir görüntü veriyor yüze. Tabi seçilen renge de bağlı. Benim siparişim #2402 idi. Yine de benzerini en yakın kozmetik markette bulmak hiç zor değil.
Shimmering Facial Whip, simli ve likit bir ürün. Pembe, kahve tonları mevcut. Bir de şeffafı var; Spotlight. Ben bundan istedim. Elmacık kemiklerine sürüldüğünde aydınlık bir görüntü veriyor. Fazla sürmemek lazım, alttaki makyajı mahvedebiliyor. Ben kaybettim malesef :( en çok sevdiğim ürünüydü diyebilirim.
Elf'ten ruj sipariş ederken dikkat. Benim gibi custom lips ürünlerinden sipariş vermeyin. Tabi beraberinde compact kit i de almıyorsanız. Ben yanılgıya düştüm bu rujların altının mıknatıslı olup bu kite tutturulduğunu farkedemedim. Bu yüzden arkası mıknatıslı, yuvarlak ve kapaksız yani aynen resimde göründüğü gibi 2 ruj ulaştı elime. Buzdolabının üstüne yapıştırırım belki mutfağa girip çıktığımda sürerim :) Bu rujların siparişinde de #2602 yi tercih ettim. Güzel bir pembe gibi göründü gözüme ama rengi de istediğim gibi çıkmadı malesef. ( ben pembeden başkta ruj kullanmam. onca marka denedim aralarında en beğendiğim Avon'un "carnation" isimli ruju )
Geriye bir tek Total Face Brush kaldı. Bu üründen memnun olmadığımı söyleyemem. Fiyatının çok üstünde bence. Büyüklüğü de gayet iyi.
Elf'ten Türkiye'ye sipariş vermek için önemli bir uyarı; siparişlerinizi şurdan vermeniz gerekiyor. Burdan Türkiye'ye gönderim yok.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails