Ocak 17, 2010

Take a shower Vol. 2




















Bir evdeki en büyük tutkum banyo ve mutfak dekorasyonu. Banyo dekorasyonunda sadeliği, soft renkleri severim ama mutlaka bol aydınlatma ile. İlgili web sitelerinde çeşitli fotoğraflara rastladım. Ama hayalimde üzerlerinde birkaç oynama yapmadım değil :)
Örneğin duvarları hardal rengi ve perdeleri turuncu olan banyoyu pastel renklerde düşünüp, çiçekleri kaldırıp, ağırlıklı olan rengi patlatacak zıt renkte birkaç objeyle süsleyiverdim kafamda. Bana göre daha güzel görünürdü. Yere gömülü küvet fikri ise bence harika. 
Duvarları çiçek motifli kağıtla kaplı, kova gibi lavabosu olan banyo Berna Laçin'in evinden.
Başka bir resimde banyoda koltuk var. Bu fikir bize pek yakın gelmese de yurtdışında kullanımı oldukça yaygın. Yine de banyodaki bi koltukta oturup ne yapılabilir o konuyla ilgili meraktayım :)
Bir başka resimde tuvalet masası banyonun içinde düşünülmüş. Bol aydınlatmalı bir ayna, masanın üzerinde parfümler, makyaj malzemeleri. Banyo yaptıktan sonra çıkmadan rahat rahat hazırlanmak için güzel bir fikir bana kalırsa. 
Yine de favorim pembe duvarlı olanı. Sadece birbirine paralel 2 raftan, ayna ve küvetten oluşan bir banyo olmasına rağmen gayet şık bence. Böyle bir banyoya sahip olmanın hiç zor olmadığını düşünüyorum. Pek bir masrafsız.
Lila avizelerle renklendirilmiş banyoda ise çelik görünümlü küvet fikri hoşuma gitti. Gümüş ve lilanın uyumu da şahane olmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails